Od najmenších cyklo doplnkov
po nadupané bicykle

klik sem ohľadne servisu

Reklamácia

Reklamácia nie je práve vyhľadávaná záležitosť. Napriek tomu je niekedy potrebné tovar reklamovať. Ak potrebujete zakúpený tovar reklamovať, tu nájdete návod, ako správne postupovať? Reklamácie u nás sa nemusíte obávať! Budeme sa snažiť, aby ste mali s celým procesom čo najmenej starostí a reklamácia prebehla čo najrýchlejšie.

Odovzdanie reklamácie

Pokiaľ chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, môžete tak urobiť 2 spôsobmi:

  1. Reklamáciu môžete osobne odovzdať na jednej z našich 3 predajní.
  2. Ak sa rozhodnete uplatniť svoju reklamáciu prepravnou spoločnosťou, prosíme zašlite tovar na nižšie uvedenú adresu:

Sunhorse s.r.o.
Terrabike.sk - REKLAMÁCIA
Červenej armády 75
03901 Turčianske Teplice

  • Vždy je potrebné doložiť doklad o nákupe preukazujúci kúpe tovaru na www.terrabike.sk (faktúra, dodací list) a v prípade, že reklamáciu zasielate poštou, kuriérom, aj stručne uviesť dôvod reklamácie.
  • Reklamovaný tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku.
  • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, čistý a hygienicky nezávadný.


Reklamačný protokol

Ak reklamáciu vykonávate osobne, vydáme Vám reklamačný protokol.
V prípade zaslania reklamácie na adresu reklamačného oddelenia, vám bude zaslaný reklamačný list na e-mail uvedený v popise reklamácie.

Záručná doba a životnosť tovaru

Záručná doba a životnosť tovaru sú rôzne pojmy. Životnosť tovaru je daná spôsobom a intenzitou používania a nemusí byť vždy rovnaká ako záručná doba. To znamená, že pri intenzívnom používaní môže byť životnosť kratšia ako záručná doba. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.

Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s tovarom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.

Priebeh reklamácie

O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými maily, ktoré Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná, alebo že si ju máte možnosť vyzdvihnúť.

Lehota na vybavenie reklamácie

V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.
V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.

Kontakty pre reklamácie:

Nižšie uvedené kontakty slúžia pre prípad potreby komunikácie ohľadom Vašej reklamácie:
info@terrabike.sk
tel: +421 919 469 288

Ako postupovať keď ...

  • je prijatý tovar poškodený

Pri preberaní balíka, zásielku vždy skontrolujte!
Zásielku si prosím vždy prezrite pred dopravcom, či obal nie je poškodený (pokrčený, roztrhaný, rozmočený a pod.) a či nie je porušená naša špeciálna baliaca páska. V prípade nezrovnalostí balík nepreberajte!
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať prepravcu a našu spoločnosť.

  • tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu

Prosíme bezodkladne nás informujte, najlepšie telefonicky na tel. +421 919 469 288, ihneď budeme túto nezrovnalosť riešiť.

Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.